Badania marketingowe Teoria i praktyka

Książka

Badania marketingowe Teoria i praktyka

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 978-83-01-15462-2
  • Ilość stron: 496
  • Format: 16.6x23.6cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe Teoria i praktyka - Mazurek - Łopacińska Krystyna (red.)

Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.


Szczegóły: Badania marketingowe Teoria i praktyka - Mazurek - Łopacińska Krystyna (red.)

Tytuł: Badania marketingowe Teoria i praktyka
Autor: Mazurek - Łopacińska Krystyna (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115462201
ISBN: 978-83-01-15462-2
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 496
Format: 16.6x23.6cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Badania marketingowe Teoria i praktyka - Mazurek - Łopacińska Krystyna (red.)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×