Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)

Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)

  • Producent: Libron
  • Rok produkcji: 2021
  • ISBN: 9788366269606
  • Ilość stron: 698
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji) - Mariusz Wszołek

W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek.

W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji ().Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Dotychczas doczekaliśmy się dwóch wiodących pozycji na ten temat, które w możliwie ogólny sposób oddają charakter projektowania komunikacji (). Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania.
Fragment Wstępu


Szczegóły: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji) - Mariusz Wszołek

Tytuł: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
Autor: Mariusz Wszołek
Producent: Libron
ISBN: 9788366269606
Rok produkcji: 2021
Ilość stron: 698


Recenzje: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji) - Mariusz Wszołek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×