Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
Mariusz Wszołek
Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
Mariusz Wszołek
- Producent: Libron
- Rok produkcji: 2021
- ISBN: 9788366269606
- Ilość stron: 698
Niedostępna
Opis: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji) - Mariusz Wszołek
W tej książce projektowanie rozumiane jest jako proces rozwiązywania problemów na drodze ich diagnozy i następnie dostarczania rozwiązań prostych w użyciu przez końcowego użytkownika w dowolnej roli społecznej M. Wszołek.
W niniejszej publikacji przeplatają się aspekty teoretyczne, jak również praktyczne zastosowania projektowania komunikacji ().Takie ujęcie communication designu wynika z tego, że dyscyplina jest stosunkowo nowa, dynamiczna i nieprecyzyjna w zakresie obowiązywania. Dotychczas doczekaliśmy się dwóch wiodących pozycji na ten temat, które w możliwie ogólny sposób oddają charakter projektowania komunikacji (). Chciałbym kontynuować rozpoczętą przez Michaela Fleischera w 2010 roku dyskusję nad zakresem obowiązywania projektowania komunikacji i statusem tego zagadnienia w ramach teorii komunikacji. Mam nadzieję, że nieco inne ujęcie niektórych aspektów communication designu szczególnie w strukturze programów czy subsystemów communication designu zaowocuje dalszą dyskusją i rozwojem tej doktryny projektowania.
Fragment Wstępu
Szczegóły: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji) - Mariusz Wszołek
Tytuł: Teoria i praktyka projektowania (komunikacji)
Autor: Mariusz Wszołek
Producent: Libron
ISBN: 9788366269606
Rok produkcji: 2021
Ilość stron: 698