Marketing Przewodnik
Lechosław Garbarski
Marketing Przewodnik
Lechosław Garbarski
- Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
- Rok wydania: 2004
- ISBN: 83-86846-99-2
- Ilość stron: 336
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-09-30)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing Przewodnik - Lechosław Garbarski
Od Autorów Od kilkunastu lat nie słabnie w Polsce zainteresowanie problematyką marketingu. Na polskim rynku wydawniczym można znaleźć wiele podręczników oraz monografii dotyczących marketingu i jego subdyscyplin. Wśród dostępnych pozycji są zarówno pozycje autorów polskich, jak i tłumaczenia wielu klasycznych podręczników zachodnich. Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem marketingu. Jest materiałem dodatkowym ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii marketingowych.
Szczegóły: Marketing Przewodnik - Lechosław Garbarski
Tytuł: Marketing Przewodnik
Autor: Lechosław Garbarski
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Kod paskowy: 9788386846993
ISBN: 83-86846-99-2
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 336
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Recenzje: Marketing Przewodnik - Lechosław Garbarski
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Lechosław Garbarski (6)
- Marketing Przewodnik (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego) - Miękka
- Marketing (Gab) - Twarda
- Współtworzenie wartości w marketingu (C. H. Beck) - Miękka
- Kreatywność w biznesie. (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Marketing. (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak przekuć talent w sukces w sztuce, sporcie, nauce i biznesie? (CeDeWu) - Miękka