Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

, ,

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 78,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 78,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno... - Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz

Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.


Szczegóły: Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno... - Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz

Nazwa: Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...
Autor: Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz
Producent: Naukowe Sophia
Kod paskowy: 9788365357823
Ilość stron: 121


Recenzje: Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno... - Ewa Waliczek, Marcin Szczurski, Tadeusz Trębacz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×