Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych
Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych
Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788373088900
- Ilość stron: 210
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych - Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
Publikacja stanowi rezultat wieloletnich przemyśleń i badań empirycznych nad mechanizmami stymulowania aktywności poznawczej w zakresie strukturyzowania wiedzy dzieci w wieku przedszkolnym.
Głównym celem książki jest przedstawienie strategii wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w różnorodnych sytuacjach edukacyjnych inicjowanych w przedszkolu. Proponowana strategia nawiązuje do koncepcji B. Muchackiej (2000). W ramach eksperymentu pedagogicznego została zweryfikowana autorska koncepcja strategii postępowania pedagogicznego dorosłych jako organizatorów warunków sprzyjających przekształcaniu przez dzieci ich wewnętrznych struktur umysłowych, a w konsekwencji kształtowaniu umiejętności organizowania przez nie wiedzy w ich umysłach.
Szczegóły: Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych - Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
Tytuł: Strategia wspierania strukturyzacji wiedzy dziecka w sytuacjach edukacyjnych
Autor: Bożena Muchacka, Iwona Czaja-Chudyba
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373088900
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 210
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.338 kg