Public relations a demokracja
Święćkowska Teresa
Public relations a demokracja
Święćkowska Teresa
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788323503972
- Ilość stron: 288
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Public relations a demokracja - Święćkowska Teresa
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.
Szczegóły: Public relations a demokracja - Święćkowska Teresa
Tytuł: Public relations a demokracja
Autor: Święćkowska Teresa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Seria: ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
ISBN: 9788323503972
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 288
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.367 kg