Public relations a demokracja

Książka

Public relations a demokracja

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations a demokracja - Święćkowska Teresa

W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.


Szczegóły: Public relations a demokracja - Święćkowska Teresa

Tytuł: Public relations a demokracja
Autor: Święćkowska Teresa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Seria: ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
ISBN: 9788323503972
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 288
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.367 kg


Recenzje: Public relations a demokracja - Święćkowska Teresa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×