Etyka mediów

Książka

Etyka mediów

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788372518651
  • Ilość stron: 144
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 31,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 31,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Etyka mediów - Paweł Czarnecki

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie sku­teczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technolo­giczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.


Szczegóły: Etyka mediów - Paweł Czarnecki

Tytuł: Etyka mediów
Autor: Paweł Czarnecki
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518651
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.232 kg


Recenzje: Etyka mediów - Paweł Czarnecki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×