Etyka mediów
Paweł Czarnecki
Etyka mediów
Paweł Czarnecki
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788372518651
- Ilość stron: 144
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Etyka mediów - Paweł Czarnecki
Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne podręczniki i kodeksy etyki dziennikarskiej. Celem niniejszej pracy jest wskazanie trudności, na jakie napotyka realizacja tych norm w praktyce. Co ważne, etyka mediów nie może sprowadzać się jedynie do zbioru zasad. Przy ich ustalaniu i ocenie skuteczności należy wziąć pod uwagę przemiany, jakim podlegają media w wyniku konieczności dostosowania się do gwałtownych przemian całego społeczeństwa, a także rewolucję technologiczną w samych mediach. W książce autor stara się nie eksponować różnic pomiędzy mediami komercyjnymi a publicznymi.
Szczegóły: Etyka mediów - Paweł Czarnecki
Tytuł: Etyka mediów
Autor: Paweł Czarnecki
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372518651
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 144
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.232 kg