OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie)

,

DODRUK

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie)

,

  • Wydawnictwo: Nakom
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788389529497
  • Ilość stron: 414
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 62,70 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 62,70 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie) - Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy?

Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco - ta książka jest dla Ciebie!

"OpenGL i wprowadzenie do programowania gier” przedstawia zasady posługiwania się biblioteką OpenGL, dzięki której możliwe jest tworzenie trójwymiarowych efektów graficznych.

Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych - zaprogramować wydajną sieć.

Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia.

Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych.

Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi.

Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.


Szczegóły: OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie) - Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

Tytuł: OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie)
Autor: Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski
Wydawnictwo: Nakom
ISBN: 9788389529497
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 414
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.646 kg


Recenzje: OpenGL i wprowadzenie do programowania gier (dodruk na życzenie) - Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: