Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Książka

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788320824636
  • Ilość stron: 201
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Maria Bajak

Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.



Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:

• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,

• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,

• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,

• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,

• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.



Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.


Szczegóły: Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Maria Bajak

Tytuł: Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej
Autor: Maria Bajak
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320824636
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 201
Oprawa: Miękka


Recenzje: Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej - Maria Bajak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: