Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności Socjologiczna analiza zjawiska

Książka

Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Socjologiczna analiza zjawiska

  • Wydawnictwo: Impuls
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788380959781
  • Ilość stron: 266
  • Format: 265 x 160 mm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 57,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 57,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności - Małgorzata Kozioł


Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.



Szczegóły: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności - Małgorzata Kozioł

Tytuł: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności
Podtytuł: Socjologiczna analiza zjawiska
Autor: Małgorzata Kozioł
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380959781
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 266
Format: 265 x 160 mm
Oprawa: miękka


Recenzje: Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności - Małgorzata Kozioł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: