Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Książka

Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328380547
  • Ilość stron: 144
  • Format: 208x140 mm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Jon Yablonski

Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie

ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają.



Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy.



W książce:


  • prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu

  • modele predykcyjne i heurystyka UX

  • nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy

  • warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii


UX: projekty ukierunkowane na użytkownika!



Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych



Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST



Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu



Jens Oliver Meiert, Meiert.com



O autorze

Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym. Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach


Szczegóły: Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Jon Yablonski

Tytuł: Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Autor: Jon Yablonski
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328380547
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 144
Format: 208x140 mm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Prawa UX Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Jon Yablonski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: