Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 978-83-229-2590-4
- Ilość stron: 190
- Format: 16.6x23.9cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim
kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,
w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują
techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów
pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,
budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama
wizualna etc.
Szczegóły: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
Tytuł: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Autor: Dobek - Ostrowska Bogusława (red.)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kod paskowy: 9788322925904
ISBN: 978-83-229-2590-4
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 190
Format: 16.6x23.9cm
Oprawa: Miękka