Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Książka

Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 20,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 20,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Bogusława Dobek-Ostrowska

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim

kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych,

w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach. Na konkretnych przykładach analizują

techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów

pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna,

budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama

wizualna etc.


Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]


Szczegóły: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Bogusława Dobek-Ostrowska

Tytuł: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Autor: Bogusława Dobek-Ostrowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kod paskowy: 9788322925904
ISBN: 978-83-229-2590-4
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 190
Format: 16.6x23.9cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego - Bogusława Dobek-Ostrowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Bogusława Dobek-Ostrowska (1)