Marketing polityczny w teorii i praktyce
Marketing polityczny w teorii i praktyce
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2002
- ISBN: 9788322921791
- Ilość stron: 224
- Format: 16.8x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing polityczny w teorii i praktyce
Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru "marketingowej" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public relations, promocję i reklamę polityczną, metody i diagnostyki rynku politycznego, role wyborców, strategie partii politycznych oraz lobbing. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące projektowania reklamowych kampanii politycznych i planowania strategicznego w polityce.
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing polityczny w teorii i praktyce
Tytuł: Marketing polityczny w teorii i praktyce
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322921791
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 224
Format: 16.8x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.382 kg