Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

,

Książka

Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788301154486
  • Ilość stron: 350
  • Format: 14.2x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 14,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 14,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowy
Kim był Michael Porter

Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.

Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.

Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,

Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.

Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.


Szczegóły: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Tytuł: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KLUCZ DO...
Kod paskowy: 978830115448601
ISBN: 9788301154486
Tłumacz: Dziedzic Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 350
Format: 14.2x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.332 kg


Recenzje: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×