Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Sutherland Jonathan, Canwell Diane
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788301154486
- Ilość stron: 350
- Format: 14.2x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Na czym polega marketing relacji Co to jest marketing ambientowy
Kim był Michael Porter
Nie musisz już przeszukiwać internetu i wertować wielu podręczników.
Klucz do marketingu w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem - marketingiem.
Wyjaśnia, że marketing, który spośród wszystkich dyscyplin wchodzących w skład nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z wprowadzaniem ludzi w błąd i manipulacją, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, które często łamane są przez ludzi nie związanych z tą dziedziną.
Autorzy wzięli pod uwagę obecnie stosowaną terminologię i będący w powszechnym użyciu w środowisku marketingu żargon wykorzystywany w firmach na całym świecie. Zaprezentowali aktualny stan wiedzy a w szczególności skoncentrowali się na praktycznym jej wykorzystaniu. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
Klucz. zawiera ponadto:
- odpowiedniki polskich terminów w języku angielskim,
- odnośniki do dodatkowych informacji i stron internetowych poszerzających wiedzę,
- rysunki i schematy,
- wszechstronny indeks,
-słowniczek angielsko-polski,
Niniejsza publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki marketingu.
Klucz do marketingu to książka, którą zawsze warto mieć pod ręką.
Szczegóły: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci - Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Tytuł: Klucz do marketingu Najważniejsze teorie pojęcia postaci
Autor: Sutherland Jonathan, Canwell Diane
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: KLUCZ DO...
Kod paskowy: 978830115448601
ISBN: 9788301154486
Tłumacz: Dziedzic Zbigniew
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 350
Format: 14.2x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.332 kg