Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Mariusz Woźniakowski
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Mariusz Woźniakowski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788382205046
- Ilość stron: 163
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
Szczegóły: Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - Mariusz Woźniakowski
Tytuł: Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Autor: Mariusz Woźniakowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382205046
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 163
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.285 kg