Zarządzanie marką
Gordon William, Pringle Hamish
Zarządzanie marką
Gordon William, Pringle Hamish
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375102468
- Ilość stron: 392
- Format: 15.0x22.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Zarządzanie marką - Gordon William, Pringle Hamish
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
Książka Billa Gordona i Hamisha Pringleajest przeznaczona dla tych, którzy chcą odnieść sukces w interesach dzięki poprawie warunków panujących w środowisku pracy.
Szczegóły: Zarządzanie marką - Gordon William, Pringle Hamish
Tytuł: Zarządzanie marką
Autor: Gordon William, Pringle Hamish
Wydawnictwo: Rebis
Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN: 9788375102468
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 392
Format: 15.0x22.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.766 kg