Richard Avedon Advertising

,

Książka

Richard Avedon Advertising

,

  • Wydawnictwo: Abrams
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9781419733383
  • Ilość stron: 354
  • Format: 24.0x36.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 499,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 499,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Richard Avedon Advertising - Laura Avedon, Martin James

The first survey of Richard Avedon's influential advertising work!



Richard Avedon was one of the most sought-after and influential advertising photographers in America from the 1940s to the beginning of the 21st century, creating work that exemplified Madison Avenue at the height of its influence in world culture.



Working with a talented cadre of models, copy writers, and art directors, Avedon made images that enticed consumers to embrace the new, especially in the areas of fashion and beauty, with campaigns for Revlon, Chanel, Calvin Klein, Dior, and Versace, among many others.



Avedon Advertising tells this story, reproducing memorable ads that range from the buoyant 1940s and 1950s, when post-war prosperity opened up new experiences to consumers; through the explosive ’60s; and into the era defined by celebrity culture and global brand awareness.


Szczegóły: Richard Avedon Advertising - Laura Avedon, Martin James

Tytuł: Richard Avedon Advertising
Autor: Laura Avedon, Martin James
Wydawnictwo: Abrams
ISBN: 9781419733383
Języki: angielski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 354
Format: 24.0x36.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 2.96 kg


Recenzje: Richard Avedon Advertising - Laura Avedon, Martin James

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×