Kierowanie handlem i firmą handlową Mierzenie i ocena efektów mierzenie i ocena efektów

,

Książka

Kierowanie handlem i firmą handlową
Mierzenie i ocena efektów mierzenie i ocena efektów

,

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788374839594
  • Ilość stron: 200
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 35,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kierowanie handlem i firmą handlową - Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof

Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na trzech determinantach: kapitale finansowym , kapitale ludzkim oraz pozycji konkurencyjnej na rynku.

Autorzy odpowiadają między innymi na pytania:

jak racjonalnie wesprzeć strategię handlową

jak oceniać efektywności spółek handlowych

jak kontrolować działalność handlową przedsiębiorstwa

jak skuteczniej zaangażować pracowników handlu i marketingu

Praca oparta jest na praktycznym doświadczeniu i profesjonalnej wiedzy Autorów.


Szczegóły: Kierowanie handlem i firmą handlową - Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof

Tytuł: Kierowanie handlem i firmą handlową
Podtytuł: Mierzenie i ocena efektów mierzenie i ocena efektów
Autor: Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: VADEMECUM MENEDŻERA
ISBN: 9788374839594
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 200
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.308 kg


Recenzje: Kierowanie handlem i firmą handlową - Knecht Zdzisław, Michalski Krzysztof

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×