Elementy marketingu na rynku prasy
Patrzałek Wanda
Elementy marketingu na rynku prasy
Patrzałek Wanda
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 978-83-229-2185-2
- Ilość stron: 143
- Format: 16.6x23.8cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Elementy marketingu na rynku prasy - Patrzałek Wanda
Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologai badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców w miejscach sprzedaży czasopism metodą kwestionariusza panelowego; 5. Wyniki analizy zachowań potencjalnych klientów i nabywców czasopism
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły: Elementy marketingu na rynku prasy - Patrzałek Wanda
Tytuł: Elementy marketingu na rynku prasy
Autor: Patrzałek Wanda
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Kod paskowy: 9788322921852
ISBN: 978-83-229-2185-2
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 143
Format: 16.6x23.8cm
Oprawa: Miękka