Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo

Gra

Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo

  • Producent: Edgard
  • EAN: 5903699821534
  • Format: 21.7x22.0x5.0 cm
  • Oprawa: pudełko kartonowe
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo - Monika Pieczka

Gra edukacyjna Smart Bingo Na tropie zwierząt (4–9 lat) to ekscytująca gra z kołem losującym dla przedszkolaków i młodszych uczniów uwielbiających obserwować zwierzęta i spędzać czas w kontakcie z przyrodą. Mali gracze wybiorą się na wycieczkę na łąkę, do lasu, parku i gospodarstwa wiejskiego, by tropić ich mieszkańców po śladach. Gra łączy atrakcyjną tematykę ze znaną i uwielbianą przez dzieci mechaniką gry bingo. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odszukanie na swojej planszy wylosowanego tropu lub koloru. Zabawa rozwija percepcję wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne.



Trening spostrzegawczości i myślenia logicznego



To kolejna ciekawa gra z serii Smart Bingo, która zachęci do zabawy małych i dużych miłośników przyrody. Dzięki barwnym ilustracjom dzieci odkryją, że zwierzęta pozostawiają po sobie najróżniejsze tropy i ślady, a proste zasady pomogą im w rozwijaniu percepcji wzrokowej, spostrzegawczości i koncentracji uwagi. Gra może stanowić wartościowe uzupełnienie zajęć w przedszkolu i szkole, a także zapewnić emocjonującą rozrywkę dla całej rodziny.



Magdalena Tokarczyk, nauczycielka wychowania przedszkolnego, autorka bloga Przedszkolankowo.pl, mama trójki chłopców.



Gra edukacyjna Smart Bingo Na tropie zwierząt (4–9 lat) została przygotowana z myślą o przedszkolakach i młodszych uczniach. Dla graczy, którzy dopiero zaczynają przygodę z bingo, przygotowano łatwiejszy wariant, polegający na wyszukiwaniu liści w wylosowanym kolorze na swojej planszy. Celem jest zaznaczenie czterech sąsiadujących ze sobą pól (w pionie, poziomie lub po skosie). W trudniejszej wersji gry uczestnicy szukają zwierzęcia lub jego tropu na swojej planszy. Trzeba jednak wytężyć wzrok, bo rysunki na kole i planszach nieco się różnią! Dla zaawansowanych zawodników przygotowano wariant z elementami planowania strategii. Aby zdobyć pasek zwycięstwa, można zaznaczyć tylko jedno pole z dwóch pasujących, gracz musi więc zdecydować, który ruch przybliży go do zwycięstwa.



Smart Bingo Na tropie zwierząt to świetna gra rodzinna. Sprawdzi się również do zabawy w pojedynkę.



Realistyczne rysunki zwierząt i ich tropów przygotowała Monika Pieczka. Angażujące uwagę ilustracje ułatwią przedszkolakom i młodszym uczniom trening spostrzegawczości i refleksu.



Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.



Rozwój



przyroda, spostrzegawczość, koncentracja, koordynacja oko-ręka



Autorka



Monika Pieczka – z zamiłowania graficzka i ilustratorka. Urodzona w Polsce. Mieszka i tworzy w Holandii.

wiek: 4-9

liczba graczy: 1-4

czas gry: 10-20 min.



W serii również


  •     Gra edukacyjna Smart Bingo Alfabet

  •     Gra edukacyjna Smart Bingo Koty


Szczegóły: Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo - Monika Pieczka

Nazwa: Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo
Autor: Monika Pieczka
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5903699821534
Format: 21.7x22.0x5.0 cm
Oprawa: pudełko kartonowe


Recenzje: Kapitan Nauka. Na tropie zwierząt. Smart bingo - Monika Pieczka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: