Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Szlendak Tomasz
Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Szlendak Tomasz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788322928943
- Ilość stron: 204
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej - Szlendak Tomasz
Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi porfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali. Można wręcz powiedzieć, że "supermarketyzuje się" cała kultura. Konsumenckie schematy postępowania i myślenia widać choćby w wychowywaniu dzieci, w edukacji, w życiu seksualnym, a nawet w Kościele, ponieważ "supermarketyzacji" ulega także sfera przeżyć religijnych. Książka poświęcona jest mechanizmom i efektom owej "supermarketyzacji" na polu religii i seksualności. A przyglądamy się tym mechanizmom przez pryzmat zachowań ludzi młodych, ponieważ są one, zdaniem socjologów, świetnym prognostykiem tego, co się jeszcze w kulturze zachodniej wydarzy.
Szczegóły: Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej - Szlendak Tomasz
Tytuł: Supermarketyzacja Relligia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej
Autor: Szlendak Tomasz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322928943
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 204
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.264 kg