LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity

Książka

LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328381780
  • Ilość stron: 80
  • Format: 15.8x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity - Jacek Ross


  •     Lubisz klocki LEGO?

  •     Kochasz gry komputerowe?

  •     Chcesz połączyć te dwie pasje?




Naucz się tworzyć porywające gry w środowisku LEGO(R) Microgame!



Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.



Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.



Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!


  •     Instalacja niezbędnego oprogramowania

  •     Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame

  •     Tworzenie scen i zarządzanie obiektami

  •     Zastosowanie klocków specjalnych

  •     Publikacja gry w serwisie Unity Play


Nieważne, ile masz lat - ważne, czy chcesz się dobrze bawić!


Szczegóły: LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity - Jacek Ross

Tytuł: LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity
Autor: Jacek Ross
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328381780
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 80
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: LEGO Microgame Podstawy programowania gier w Unity - Jacek Ross

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×