Wojny biznesowe

Książka

Wojny biznesowe

  • Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788382101720
  • Ilość stron: 464
  • Format: 14.0 x 20.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wojny biznesowe - David Brown

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?



iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?



David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.



Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.



„Wojny biznesowe to najlepsza seria historii o budowie biznesu jakiej kiedykolwiek słuchałem. To nie tylko spora dawka inspiracji, ale często bardzo namacalny know-how, który byłem w stanie dość szybko przenieść na prowadzenie swojego biznesu. Polecam najmocniej.” - Michał Sadowski, Brand24



„Niemal każdy na świecie myśli, że twórcami kinematografii są bracia Lumière. Ale to nie prawda. Twórcą kinematografii jest Polak Kazimierz Prószyński, ale o tym nie wie już niemal nikt. Książka Davida Browna w niebywale precyzyjny sposób unaocznia fakt, że nie zawsze sukces osiąga ten, kto jako pierwszy oswoił nową technologię. Czasem dzieje się tak dzięki inicjatywie trafiającej po prostu na właściwy moment. Brown stara się zbudować definicję tego momentu, by następnie pokazać nam determinanty skutecznego wdrażania innowacji. W dużej mierze mu się to udaje.” - Dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, prorektor WSB w Warszawie



David Brown -
Prowadzi kultowe podcasty Business Wars i Business Wars Daily. Jest też współtwórcą i gospodarzem stanowego program informacyjnego Texas Standard, a wcześniej prowadził nagradzaną radiową audycję biznesową Marketplace. Dziennikarstwem radiowym zajmuje się od ponad trzech dekad, w ciągu których otrzymał liczne nagrody i współuczestniczył w tworzeniu takich programów publicznego amerykańskiego radia jak All Things Considered czy Morning Edition. Uzyskał stopień doktora w zakresie dziennikarstwa na Uniwersytecie Teksańskim w Austin oraz w zakresie prawa na Uniwersytecie Waszyngtona i Lee. Mieszka w Austin w Teksasie z żoną i dwójką dzieci.

 

Kraj produkcji: Polska

Producent:
WYDAWNICTWO SQN ROMAN?SKI, KUS?NIERZ, RE?DZIAK SPO?ŁKA KOMANDYTOWA
Huculska 17
30-413 Kraków (Polska)
tel: 668120773
email: biuro@wsqn.pl


Szczegóły: Wojny biznesowe - David Brown

Tytuł: Wojny biznesowe
Autor: David Brown
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788382101720
Tytuł oryginału: The Art of Business Wars
Tłumacz: Radosz Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 464
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Wojny biznesowe - David Brown

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: