Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

Książka

Storytelling (nie tylko) w biznesie.
10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788380879775
  • Ilość stron: 152
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-18)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 42,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Storytelling (nie tylko) w biznesie. - Dana Norris

Wszyscy codziennie opowiadamy historie



Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.



Wykorzystaj moc storytellingu



Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć.



Przygotowanie intrygującej opowieści



Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać.



Zostań mistrzem słowa



Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację.



***



Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów.



Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing



To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce.



Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble oraz In Good Co. Detroit



Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać.



Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu Risk



***



Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej informacji na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.


Sprawdź fragment (PDF 1564 KB)


Szczegóły: Storytelling (nie tylko) w biznesie. - Dana Norris

Tytuł: Storytelling (nie tylko) w biznesie.
Podtytuł: 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Autor: Dana Norris
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380879775
Tytuł oryginału: The Storytelling Code: 10 Simple Rules to Shape and Tell a Brilliant Story
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 152
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Storytelling (nie tylko) w biznesie. - Dana Norris

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: