Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

, ,

Książka

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788381023245
  • Ilość stron: 162
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również nowe potrzeby konsumpcyjne. Doprowadziło to do zmiany postrzegania wartości, którą generują działania kierowane na rynek poprzez przedsiębiorstwa. Przyszłość konkurencji wiąże się z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości. Celem opracowania jest ukazanie roli, jaką w tym procesie odgrywa kreatywność i jakość. Autorki wskazują liczne przykłady innowacyjnych rozwiązań wdrażanych przez firmy w celu zaoferowania wartości poszukiwanych przez kupujących.



Z książki dowiesz się:



- Co jest źródłem wartości dla klienta?

- Jaką rolę odgrywa jakość w kształtowaniu wartości dla klienta?

- Co to jest produkt kreatywny oraz jakie czynniki wpływają na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie?

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły: Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół

Tytuł: Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta
Autor: Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023245
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 162
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta - Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Justyna Majchrzak-Lepczyk, Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół (1)