Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym Jak być liderem w burzy zmian organizacyjnych
Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym
Jak być liderem w burzy zmian organizacyjnych
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2002
- ISBN: 978-83-88970-35-1
- Ilość stron: 177
- Format: 14.6x22.9cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym
Zajmowanie się zmianą i kryzysem jest trudne w każdym środowisku biznesu, a co dopiero w środowisku tak burzliwym, z jaki menedżerowie mają dziś do czynienia. Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym oferuje wyczerpujące rady oraz zestaw narzędzi do kontroli poziomu stresu i wymiany informacji w okresie przejściowym. Poradnik ten, w którym zawarto wiele aktualnych odpowiedzi i rozwiązań, jest niezastąpionym przewodnikiem dla menadżerów na całym świecie. W książce można znaleźć następujące zagadnienia: - Rozpoznanie potrzeby zmiany organizacji. - Zastosowanie różnych podejść do zmiany. - Przygotowanie przemian strukturalnych i nowe przywództwo. - Opis emocjonalnych reakcji na redukcję i pomoc ludziom w zaadaptowaniu się do zmian. - Sposób na pozostanie konkurencyjnym dzięki gwałtownej zmianie
Szczegóły: Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym
Tytuł: Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym
Podtytuł: Jak być liderem w burzy zmian organizacyjnych
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: HARVARD BUSINESS ESSENTIALS
Kod paskowy: 9788388970351
ISBN: 978-83-88970-35-1
Tytuł oryginału: MANAGING CHANGE AND TRANSITION
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Krzywicka-Szpor Karolina
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 177
Format: 14.6x22.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.322 kg