Zarządzanie kreatywnością i innowacją Techniki twórczego myślenia

Książka

Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Techniki twórczego myślenia

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 978-83-88970-95-5
  • Ilość stron: 240
  • Format: 14.5x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie kreatywnością i innowacją - Luecke Richard

Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: - generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury sprzyjającej innowacji.


Szczegóły: Zarządzanie kreatywnością i innowacją - Luecke Richard

Tytuł: Zarządzanie kreatywnością i innowacją
Podtytuł: Techniki twórczego myślenia
Autor: Luecke Richard
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: HARVARD BUSINESS ESSENTIALS
Kod paskowy: 9788388970955
ISBN: 978-83-88970-95-5
Tytuł oryginału: MANAGING CREATIVITY AND INNOVATION
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 240
Format: 14.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.434 kg


Recenzje: Zarządzanie kreatywnością i innowacją - Luecke Richard

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×