Elementy perswazji Historie wnikające w umysł: sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie

,

Książka

Elementy perswazji
Historie wnikające w umysł: sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 978-83-610-4021-7
  • Ilość stron: 264
  • Format: 14.1x21.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Elementy perswazji - Richard Maxwell, Robert Dickman

Według mistrzów opowiadania, jakimi są Richard Maxwell i Robert Dickman, opowiadanie bardzo przypomina bieganie. Każdy wie, jak to robić, lecz mało kto przebiegł milę w czasie krótszym niż cztery minuty. Co różni znakomitych biegaczy od całej reszty? Ci wielcy nie tylko wiedzą, jak odbić się w każdym kroku, ale również — jak w każdym kroku dopasować do siebie pracę wszystkich mięśni, aby nie zmarnować żadnego wysiłku i osiągnąć cel. Najlepsi na świecie biegacze znają bieganie na wylot. Najlepsi na świecie przywódcy znają na wylot opowiadanie.



Maxwell i Dickman uczą czytelnika Elementów perswazji, jak należy opowiadać. Pokazują, że umiejętność opowiadania jest istotna w każdej branży i że każdy może wykorzystać jego siłę.



Aby stworzyć — w każdej sytuacji — doskonałe opowiadanie, potrzeba:

- pasji, aby słuchacze byli zainteresowani zakończeniem

- bohatera, który jest siłą napędową akcji

- antagonisty, który przeciwstawia się bohaterowi

- chwili świadomości, w której bohater odkrywa sposób na pokonanie przeszkód

- transformacji — osiągnięcia przez bohatera jego upragnionego celu



Dzięki temu prostemu przepisowi nasze opowiadania pozwolą nam sprzedawać produkty, inspirować pracowników do rozwiązywania problemów i innowacji — oraz z pewnością przyniosą nam więcej pieniędzy.



Maxwell i Dickman korzystają ze swych doświadczeń zawodowych (w branży rozrywki i w dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw), aby przedstawić przepis na skuteczne powiadanie. Każde z nich musi obejmować pięć podstawowych elementów: PASJĘ, z jaką się je powiada, BOHATERA, który prowadzi nas przez akcję opowiadania i pozwala nam spoglądać na nie jego oczami, ANTAGONISTĘ lub przeszkodę, których pokonanie jest zadaniem bohatera, chwilę ŚWIADOMOŚCI, która pozwala bohaterowi odnieść zwycięstwo, oraz naturalny wynik — TRANSFORMACJĘ bohatera i świata.



Zgódźmy się: przewodzenie jest o wiele zabawniejsze od podążania w czyjeś ślady. Nawet jeśli ktoś nie chce zostać dyrektorem generalnym ani zmieniać świata, z pewnością chce mieć wpływ na swoją własną pracę i swoje własne idee. A to właśnie uzyskujemy w ostatecznym rachunku dzięki umiejętności opowiadania.



O AUTORACH



Richard Maxwell udostępnia klientom FirstVoice swoje umiejętności rozwijane w ciągu 25 lat kariery autora tekstów i producenta w branży filmowej i telewizyjnej. Był producentem takich filmów fabularnych jak /Wyzwanie/, /Wąż i tęcza/ oraz /W cieniu Chin/; ponadto jako redaktor scenariuszy współpracował ze wszystkimi głównymi wytwórniami Hollywood i

wieloma producentami niezależnymi. Mieszka w Pacific Palisades w Kalifornii z żoną Christine.



Robert Dickman zajmuje się coachingiem dla menedżerów z wyższych szczebli zarządzania, specjalizując się w strategiach narracyjnych w kontekście komunikacji w przedsiębiorstwie, projektowania produktu i kształtowania marki. Działalność swoją prowadzi w FirstVoice, agencji doradczej wyspecjalizowanej w wykonywanych na zlecenie firm szkoleniach w zakresie świadomości mediów. Robert był mnichem w japońskim klasztorze zen Ryutaku-ji w Mishimie, potem aktorem i specjalistą od coachingu, współpracującym z najwybitniejszymi aktorami w sprawach gry i komunikacji. Mieszka w Santa Monica w Kalifornii z żoną Aimee

i córką Rylie.



Szczegóły: Elementy perswazji - Richard Maxwell, Robert Dickman

Tytuł: Elementy perswazji
Podtytuł: Historie wnikające w umysł: sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie
Autor: Richard Maxwell, Robert Dickman
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Biznes bez Granic
Kod paskowy: 9788361040217
ISBN: 978-83-610-4021-7
Tytuł oryginału: The Elements of Persuasion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Grzegorz Łuczkiewicz
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 264
Format: 14.1x21.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Elementy perswazji - Richard Maxwell, Robert Dickman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×