Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788375266269
  • Ilość stron: 196
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreacja w reklamie - Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].



W książce szczegółowo omówiono:





procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,

zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,

zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,

sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,

kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,

sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,

zasady opracowywania tekstów reklamowych,

metody stosowane w badaniach pozycji marki,

techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.



Adresaci:



Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.


Szczegóły: Kreacja w reklamie - Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena

Tytuł: Kreacja w reklamie
Autor: Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375266269
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 196
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Kreacja w reklamie - Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×