Kreacja w reklamie
Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
Kreacja w reklamie
Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788375266269
- Ilość stron: 196
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreacja w reklamie - Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].
W książce szczegółowo omówiono:
procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,
zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,
zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,
sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,
kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,
sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,
zasady opracowywania tekstów reklamowych,
metody stosowane w badaniach pozycji marki,
techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
Szczegóły: Kreacja w reklamie - Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
Tytuł: Kreacja w reklamie
Autor: Kłeczek Ryszard, Hajdas Monika, Sobicińska Magdalena
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788375266269
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 196
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg