Inżynieria marketingowa

Książka

Inżynieria marketingowa

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788381025201
  • Ilość stron: 226
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.



Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.



Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:

• Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?

• Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?

• Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?

• Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?

• Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?

• Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?



Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:

• MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

• STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.

• DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.


Szczegóły: Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak

Tytuł: Inżynieria marketingowa
Autor: Janusz Dworak
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025201
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: