Inżynieria marketingowa
Janusz Dworak
Inżynieria marketingowa
Janusz Dworak
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788381025201
- Ilość stron: 226
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.
Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.
Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
• Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
• Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
• Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
• Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
• Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
• Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?
Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
• MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
• STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
• DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.
Szczegóły: Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak
Tytuł: Inżynieria marketingowa
Autor: Janusz Dworak
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025201
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka