Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Łukasik Przemysław
Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Łukasik Przemysław
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 978-83-227-2823-9
- Ilość stron: 180
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi - Łukasik Przemysław
Zamierzeniem autora była analiza i ocena procesu dcyzyjnego nabywcy co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych w aspekcie oddziaływania na ten proces czynników o charakterze marketingowym. Autor podjął także próbę zbadania, w jakim stopniu nabywca, dokonując wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, porównuje ze sobą koszty i korzyści związane z tą decyzją, tak więc rozważania odnoszą się również do kwestii racjonalności zachowań konsumentów. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców - kierunków zarządzania i ekonomia - interesujących się problematyką rynkowych zachowań konsumentów oraz marketingu w handlu detalicznym. Stanowi ona również cenne źródło informacji dla przedsiębiorstw handlowych tworzących strategie i programy marketingowe, co pozwala lepiej zrozumieć potrzeby nabywców i bardziej efektywnie dostosować do nich ofertę rynkową.
Szczegóły: Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi - Łukasik Przemysław
Tytuł: Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi
Autor: Łukasik Przemysław
Wydawnictwo: UMCS
Kod paskowy: 9788322728239
ISBN: 978-83-227-2823-9
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 180
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg