Projektowanie dla nowych mediów
Austin Tricia, Doust Richard
Projektowanie dla nowych mediów
Austin Tricia, Doust Richard
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788301153557
- Ilość stron: 192
- Format: 21.4x25.5
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Projektowanie dla nowych mediów - Austin Tricia, Doust Richard
Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia nowe media oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne.
Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem. Pokazuje też jak ich używać na potrzeby telewizji, przy tworzeniu teledysków, gier, animacji, płyt CD czy wystaw; w Internecie przy projektowaniu witryn, w wyszukiwarkach, blogach, e-learningu, handlu elektronicznym, czy przy tworzeniu gier komputerowych.
Książka przedstawia również tło historyczne nowych mediów, definiuje terminy z nimi związane, opisuje wyzwania stawiane współczesnemu grafikowi i umiejętności niezbędne do pracy w tej branży, ze szczególnym uwzględnieniem stadiów procesu twórczego. Omawia również stosowane technologie, perspektywy na przyszłość oraz przewidywane odkrycia technologiczne i wpływ, jaki będą one miały na pracę projektantów.
Szczegóły: Projektowanie dla nowych mediów - Austin Tricia, Doust Richard
Tytuł: Projektowanie dla nowych mediów
Autor: Austin Tricia, Doust Richard
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Seria kreatywna
Kod paskowy: 978830115355701
ISBN: 9788301153557
Tytuł oryginału: New Media Design
Język oryginału: ang.
Tłumacz: Garbiński Aleksander
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 192
Format: 21.4x25.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.87 kg