Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

Książka

Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

  • Wydawnictwo: BC Edukacja
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788361059295
  • Ilość stron: 132
  • Format: 10.5x16.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 18,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 18,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.


Szczegóły: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

Tytuł: Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Podtytuł: Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
Autor: Peter Kenzelmann
Wydawnictwo: BC Edukacja
Seria: Samokształcenie w biznesie
ISBN: 9788361059295
Tytuł oryginału: Kundenbindung
Język oryginału: niemiecki
Tłumacz: Moryl Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 132
Format: 10.5x16.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg


Recenzje: Kształtowanie dobrych relacji z klientami - Peter Kenzelmann

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: