Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Książka

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788382464535
  • Ilość stron: 600
  • Format: A5
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 129,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 129,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej - Piotr F. Piesiewicz

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 


Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.




W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:


• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;


• cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;


• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,


a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.




 Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.


Szczegóły: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej - Piotr F. Piesiewicz

Tytuł: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Autor: Piotr F. Piesiewicz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Monografie
ISBN: 9788382464535
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 600
Format: A5
Oprawa: Twarda
Waga: 0.79 kg


Recenzje: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej - Piotr F. Piesiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×