Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Piotr F. Piesiewicz
Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Piotr F. Piesiewicz
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788382464535
- Ilość stron: 600
- Format: A5
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej - Piotr F. Piesiewicz
Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.
W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:
• pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;
• cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;
• obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,
a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.
Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.
Szczegóły: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej - Piotr F. Piesiewicz
Tytuł: Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Autor: Piotr F. Piesiewicz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Monografie
ISBN: 9788382464535
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 600
Format: A5
Oprawa: Twarda
Waga: 0.79 kg