Mass media Metody badań
Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
Mass media
Metody badań
Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788323322825
- Ilość stron: 671
- Format: 23.0x17.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Mass media - Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.
Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
John Wright, University of Florida
Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.
Shuhua Zhou, University of Alabama
Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.
Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
Szczegóły: Mass media - Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
Tytuł: Mass media
Podtytuł: Metody badań
Autor: Wimmer Roger D., Dominick Joseph R.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
ISBN: 9788323322825
Tytuł oryginału: Mass Media Research
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Karłowicz Tadeusz
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 671
Format: 23.0x17.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.07 kg