Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Kowalski Tadeusz
Między twórczością a biznesem
Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Kowalski Tadeusz
- Producent: WAiP
- Rok produkcji: 2008
- ISBN: 978-83-608-0726-2
- Ilość stron: 290
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz
Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu
Szczegóły: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz
Tytuł: Między twórczością a biznesem
Podtytuł: Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Autor: Kowalski Tadeusz
Producent: WAiP
Seria: Edukacja medialna
Kod paskowy: 9788360807262
ISBN: 978-83-608-0726-2
Języki: polski
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 290
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Recenzje: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Kowalski Tadeusz (6)
- Rynek i katedra (Nieoczywiste) - Miękka
- Ecie Pecie o wszechświecie wynalazku i komecie (Ongrys) - Twarda
- Nauka była ich przeznaczeniem (Dom Literatury w Łodzi) - Miękka
- Atlas hub i innych grzybów nadrzewnych (Multico) - Twarda
- Krzysztof Teodor Toeplitz (Scholar) - Miękka
- Turkologia we wschodniej Europie i jej znaczenie dla mniejszości turkijskich. (FNCE) - miękka