Między twórczością a biznesem Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce

Między twórczością a biznesem
Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce

  • Producent: WAiP
  • Rok produkcji: 2008
  • ISBN: 978-83-608-0726-2
  • Ilość stron: 290
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzać zawodowym menedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc menedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów. ze Wstępu


Szczegóły: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz

Tytuł: Między twórczością a biznesem
Podtytuł: Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce
Autor: Kowalski Tadeusz
Producent: WAiP
Seria: Edukacja medialna
Kod paskowy: 9788360807262
ISBN: 978-83-608-0726-2
Języki: polski
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 290
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Między twórczością a biznesem - Kowalski Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×