Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Stodulny Przemysław
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Stodulny Przemysław
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375560251
- Ilość stron: 228
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Stodulny Przemysław
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Szczegóły: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Stodulny Przemysław
Tytuł: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Autor: Stodulny Przemysław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560251
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 228
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg