Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

Książka

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788375560251
  • Ilość stron: 228
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Stodulny Przemysław

W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.


Szczegóły: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Stodulny Przemysław

Tytuł: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Autor: Stodulny Przemysław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560251
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 228
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg


Recenzje: Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych - Stodulny Przemysław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×