Problemy moralne w świecie informacji

Książka

Problemy moralne w świecie informacji

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788372519061
  • Ilość stron: 200
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (czwartek 2025-01-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Problemy moralne w świecie informacji - Agnieszka Szewczyk

Nowa sytuacja społeczna, nowa technika i możliwości mediów zmieniają kształt starych pro­blemów moralnych. Współczesne media a zwłaszcza telewizja, internet, gry komputerowe są same w sobie moralnie obojętne, jednak ich oferty stoją często w sprzeczności z prawami moralnymi, niosą wielorakie zagrożenia, jak np. negatywny wpływ gier komputerowych na psychikę graczy i system wartości, zagrożenia płynące z anonimowości w sieci czy możliwości dokonywania oszustw internetowych (włamania na konta, nieuprawnione przelewy). W publi­kacji omówiono wybrane problemy moralne społeczeństwa informacyjnego z punktu widzenia nadawcy i odbiorcy współczesnych mediów. Jednym z punktów odniesienia analiz jest Dekalog w aspekcie jego aktualności i uniwersalności. Społeczeństwo informacyjne ukazano z perspek­tywy człowieka, który sam za siebie odpowiada i sam decyduje o przyjęciu lub odrzuceniu norm moralnych. Książka zachęca do reeksji jak budować i jak wykorzystywać przestrzeń infor­macyjną w zgodzie z prawami moralnymi i z własnym sumieniem.


Szczegóły: Problemy moralne w świecie informacji - Agnieszka Szewczyk

Tytuł: Problemy moralne w świecie informacji
Autor: Agnieszka Szewczyk
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788372519061
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 200
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Problemy moralne w świecie informacji - Agnieszka Szewczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: