Archimedes. Gry do plecaka Wiek: 7+

Gra

Archimedes. Gry do plecaka
Wiek: 7+

  • Producent: Egmont
  • EAN: 5903707560226
  • Format: 10.0 x 13.0 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-12-27)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Archimedes. Gry do plecaka

Gra w matematyczne równania.



Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki.




Gra „Archimedes” wspiera naukę matematyki oraz myślenia taktycznego. Poprzez dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie młodzi gracze rozwijają swoje kompetencje matematyczne, doskonale się przy tym bawiąc.



Na kartach w grze pojawiają się najwięksi matematycy w dziejach: Katherine Johnson, Zoltán Pál Dienes, Alan Turing, Malba Tahan, Emmy Noether, Sofja Kowalewska, Émilie Du Châtelet, Bhaskaraćarja, Muhammad Ibn Musa Al-Chuwarizmi, Hypatia z Aleksandrii i Archimedes oraz dwóch najsłynniejszych polskich uczonych: Stefan Banach, pionier analizy funkcjonalnej, który udowodnił twierdzenie o paradoksalnym rozkładzie kuli mówiące o tym, że trójwymiarową kulę można rozłożyć na fragmenty, a następnie złożyć z nich dwie kule o tych samych promieniach co promień kuli wyjściowej oraz Wacław Sierpiński, którego ogromny dorobek naukowy obejmował bardzo szeroki wachlarz zagadnień.



Podczas wojny polsko-bolszewickiej brał udział w łamaniu radzieckich szyfrów. Był pionierem prac nad zbiorami samopodobnymi, takimi jak trójkąt Sierpińskiego i dywan Sierpińskiego. Obiekty te nazwano później fraktalami. Był jednym z założycieli pierwszego na świecie specjalistycznego czasopisma matematycznego poświęconego teorii mnogości i jej zastosowaniom oraz logice matematycznej.



Gra może stać się zatem pretekstem do rozmowy o dokonaniach poszczególnych naukowców i ich znaczeniu dla rozwoju królowej nauk.



Gra trwa pięć rund. W każdej rundzie gracze zagrywają karty matematyków, tworząc równania. Jeśli na zakończenie rundy gracz zostaje z kartami w dłoni, otrzymuje punkty karne. Wygrywa ten, kto po pięciu rundach będzie miał ich najmniej.



Dodawaj, odejmuj, mnóż i dziel, i poznaj największych mistrzów królowej nauk – matematyki!



Liczba graczy: 2-5

Wiek: 7+



Elementy gry:



  • 55 kart matematyków

  • 5 dużych żetonów symboli matematycznych

  • 25 żetonów punktów (po 5 z wartościami od 1 do 5)



Kraj produkcji: Polska

Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl


Szczegóły: Archimedes. Gry do plecaka

Nazwa: Archimedes. Gry do plecaka Wiek: 7+
Producent: Egmont
Seria: Gry do plecaka
Kod paskowy: 5903707560226
Format: 10.0 x 13.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.154 kg


Recenzje: Archimedes. Gry do plecaka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: