Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane

Książka

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 50,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 50,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych - Opracowanie zbiorowe

Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich dostępnością oraz stosowanymi metodami analizy danych. Zagadnienia te są przedmiotem niniejszego opracowania. Jest ono pokłosiem XXIII Warsztatów Metodologicznych im. Profesora Stefana Mynarskiego organizowanych w 2019 roku w Uniwersytecie Szczecińskim. Warsztaty te odbywają się cyklicznie od 1996 roku i są poświęcone dyskusjom nad wybranymi zagadnieniami metodologicznymi związanymi z badaniami marketingowymi. Stanowią one również płaszczyznę integracji wiedzy z obszaru marketingu, statystyki, metodologii badań, zarządzania, ekonomii i socjologii.



Monografia składa się z dziesięciu rozdziałów poświęconych problematyce doboru próby we współczesnych badaniach marketingowych i obejmuje zagadnienia dotyczące doboru próby w podejściach ilościowych, jakościowych i mieszanych, specyfikę doboru próby w badaniach sondażowych i eksperymentalnych, w modelach eksplanacyjnych i predykcyjnych, specyfikę prób badawczych w podejściach jedno- i wielopoziomowych, zagadnienia imputacji braków danych oraz badania z wykorzystaniem prób studenckich.



Przedstawione przez autorów metody dobierania próby i aspekty związane z tym postępowaniem mają służyć wspieraniu badaczy rynkowych w rozwiązywaniu stawianych przed nimi problemów i prawidłowej realizacji celów badawczych. Monografia jest więc przeznaczona dla osób zainteresowanych prowadzeniem badań marketingowych, a więc badaczy zatrudnionych w agencjach badawczych, pracowników przedsiębiorstw realizujących własne badania, a także pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych.





Szczegóły: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
Podtytuł: Podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788379725144
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 197
Format: 17.0 x 24.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Redakcja: Rószkiewicz Małgorzata, Mazurek-Łopacińska Krystyna, Sagan Adam


Recenzje: Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×