Kreatywność językowa w marketingu
Kreatywność językowa w marketingu
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788382207101
- Ilość stron: 278
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreatywność językowa w marketingu
Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach ? teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
Szczegóły: Kreatywność językowa w marketingu
Tytuł: Kreatywność językowa w marketingu
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382207101
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 278
Oprawa: Miękka
Redakcja: Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej