Książka
  • Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 978-83-7982-404-5
  • Ilość stron: 256
  • Format: 24.0 x 17.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media dwudziestolecia - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.



W niebanalnej oprawie graficznej.

Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.



Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.

Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.


Szczegóły: Media dwudziestolecia - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Tytuł: Media dwudziestolecia
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
Kod paskowy: 9788379824045
ISBN: 978-83-7982-404-5
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 256
Format: 24.0 x 17.0 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Media dwudziestolecia - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca (1)