Vademecum dobrych obyczajów w biznesie
Post Peggy, Post Peter
Vademecum dobrych obyczajów w biznesie
Post Peggy, Post Peter
- Wydawnictwo: Cartalia Press
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 9788360787014
- Ilość stron: 362
- Format: 18.0x23.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Vademecum dobrych obyczajów w biznesie - Post Peggy, Post Peter
Wstęp do wydania polskiego i redakcja merytoryczna tomu: dr Irena Kamińska-Radomska
Ten nowoczesny poradnik daje czytelnikowi pewność siebie, która pozwala zmierzyć się z wyzwaniami świata pracy bo dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, dobre obyczaje oznaczają dobry biznes.
W dzisiejszych czasach, jak nigdy dotąd, dobre maniery pomagają w prowadzeniu interesów, a świadomość różnic kulturowych w kontaktach biznesowych jest nie tylko pożądana, ale wręcz niezbędna.
"(...) pojęcie dobrych obyczajów w biznesie oznacza zdrowy rozsądek wynikający z troski, szacunku i uczciwości wobec osób, z którymi pracujesz".
Najbardziej znane autorytety Ameryki w dziedzinie etykiety poddają dyskusji problem wagi dobrych manier w dzisiejszym świecie biznesu. Kiedy w relacjach biznesowych pojawia się kulturowy dysonans, etykieta może ułatwić kontakt.
Od niuansów formułowania listu biznesowego przez szczegóły dotyczące właściwego zachowania przy stole i przebiegu spotkań biznesowych po definicję molestowania - rady zawarte w książce dotyczą wszystkich pracujących osób, zwłaszcza na stanowiskach średniego i wyższego szczebla.
Książka ta zawiera cenne wskazówki dla każdego, kto chciałby wychodzić z trudnych zawodowych sytuacji zawsze z wdziękiem i godnością.
Szczegóły: Vademecum dobrych obyczajów w biznesie - Post Peggy, Post Peter
Tytuł: Vademecum dobrych obyczajów w biznesie
Autor: Post Peggy, Post Peter
Wydawnictwo: Cartalia Press
ISBN: 9788360787014
Tytuł oryginału: The etiquette advantage in business
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Dwilewicz Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 362
Format: 18.0x23.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.74 kg