Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Angelika Chimkowska
Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Angelika Chimkowska
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788382311549
- Ilość stron: 272
- Format: 14.1x21.8cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (piątek 2024-11-08)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - Angelika Chimkowska
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikacjęmarki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka ?Autentyczny personal branding? nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami. *** Angelika Chimkowska ? strateg silnych marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: ?Psychologia zmiany w życiu i biznesie? oraz ?Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce?. Współautorka ?Biblii e-biznesu 3.0?. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez ?Forbes? wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021 Sprawdź fragment (PDF 1454 KB)
Szczegóły: Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce - Angelika Chimkowska
Tytuł: Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Autor: Angelika Chimkowska
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382311549
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 272
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami