Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788322795705
- Ilość stron: 286
- Oprawa: Skórzana
Niedostępna
Opis: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.
Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec
Szczegóły: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
Tytuł: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322795705
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 286
Oprawa: Skórzana
Redakcja: Bednarczuk Beata, Kusiak Krystyna, Parczewska Teresa