Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

Książka

Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788322795705
  • Ilość stron: 286
  • Oprawa: Skórzana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.

Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec


Szczegóły: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

Tytuł: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322795705
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 286
Oprawa: Skórzana
Redakcja: Bednarczuk Beata, Kusiak Krystyna, Parczewska Teresa


Recenzje: Budowanie znaczeń dydaktyki. W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagog

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×