Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych Studium empiryczne
Joanna Wierzejska
Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych
Studium empiryczne
Joanna Wierzejska
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788322790038
- Ilość stron: 290
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych - Joanna Wierzejska
Praca dr Joanny Wierzejskiej stanowi ważkie przedsięwzięcie, wypełniając lukę na rodzimym rynku wydawniczym z zakresu wiedzy wiążącej się z traumą (stresem) reprezentantów kilku zawodów (?) funkcjonujących w obszarze tzw. pomocy i wsparcia społecznego (publicznego) (?). Sformułowane konkluzje z badań służyć mogą zarówno teoretykom w budowaniu sylwetki współczesnego pedagoga pełniącego różne role w zawodach pomocowych, efektywnie radzącego sobie z problemami, realizującego swe oczekiwania zawodowe i silnie zmotywowanego do pracy, jak i praktykom w niesieniu pomocy pracownikom działającym w sferze usług społecznych, narażonym na długotrwałe oddziaływanie stresu i negatywne tego konsekwencje tak w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym.
Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Radziewicza-Winnickiego
Szczegóły: Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych - Joanna Wierzejska
Tytuł: Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych
Podtytuł: Studium empiryczne
Autor: Joanna Wierzejska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322790038
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 290
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.555 kg