Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Książka

Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Magdalena Szulc

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań.



Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.


Szczegóły: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Magdalena Szulc

Tytuł: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Autor: Magdalena Szulc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323240341
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 214
Oprawa: Twarda


Recenzje: Od gatunku do wizerunku. Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych - Magdalena Szulc

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: