Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

Książka

Marketing usług zdrowotnych
od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788381026109
  • Ilość stron: 337
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów.
Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to ?marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.

Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.


Szczegóły: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
Podtytuł: od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026109
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 337
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg


Recenzje: Marketing usług zdrowotnych - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×