Zarządzanie jakością w usługach publicznych

,

Książka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375560107
  • Ilość stron: 188
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ,, książka autorstwa K. Opolskiego i P. Modzelewskiego pt. ,,Zarządzanie jakością u usługach publicznych,,. Jest to pierwsze w Polsce opracowanie w całości poświęcone zarządzaniu jakością w usługach publicznych, ujmujące w sposób kompleksowy różne aspekty teoretyczne związane z jakością usług, jak i ,, co jest wielką zaletą recenzowanej książki ,, również praktyczne wskazania wdrożeniowe dla instytucji publicznych w Polsce. Autorzy przy prezentacji powyższych zagadnień oparli się na doświadczeniach wybranych krajów (Wielka Brytania, USA, Kanada, Japonia, a także Polska) w adaptacji różnych systemów i metod zarządzania jakością usług do potrzeb sektora publicznego. Jak się okazuje w wielu krajach dokonano już reform sektora publicznego stawiając ,, przy nieskuteczności innych koncepcji ,, na jakość usług. Recenzowana książka, będąca obszernym studium, składa się z pięciu rozdziałów uporządkowanych z logiczną zasadą od ogółu do szczegółu. Zasadnicza odmienność i niejednorodność sektora publicznego wymagała od Autorów zredefiniowania zarówno pojęcia klient, jak i jakość usług. Koniecznym było także określenie struktur organizacyjnych instytucji publicznych umożliwiających wdrażanie w nich systemów jakości.


Szczegóły: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Tytuł: Zarządzanie jakością w usługach publicznych
Autor: Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560107
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 188
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: