Marketing Automation Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

Książka

Marketing Automation
Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788301222222
  • Ilość stron: 192
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Automation - Błażewicz Grzegorz

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology. This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today?s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.


Szczegóły: Marketing Automation - Błażewicz Grzegorz

Tytuł: Marketing Automation
Podtytuł: Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor: Błażewicz Grzegorz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301222222
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing Automation - Błażewicz Grzegorz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×